Det är vinter

Idag är det en riktig vinterdag ute!
När jag gick ut för dörren imorse, så var det jättemycket snö.
Jag åkte snowracer med Elias, då kom vi på en idée och
det var att vi skulle göra ett gupp i backen så då gjorde vi det :)
När man åker där, så flyger man flera meter upp i luften(!)
Guppet var spetsigt så att det sköts ifrån när man åkte där,
när man åkte i guppet fick man bara lite ont i rumpan.
Idag ska vi träffa en liten bebis som heter Edwin och
så ska vi träffa tvillingarna Albin och Tilda också :)
Min pappa har gjort en snögubbe på vår tomt, den är jättestor,
den har en hatt och jag blir jätterädd att den ska flyga iväg.
Ögonen är helt runda som en bandyboll och näsan är spetsig.
Igår såg jag på melodifestivalen och jag hejade såklart på
favoriterna E.M.D. Det var allt för idag, ha en fortsatt trevlig helg.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0