friluftsdag på en fredag

Hej, idag har jag varit i Hellasgården på friluftsdag med skolan och
där så hade vi en massa olika aktiviteter.
Det som jag tyckte var spännande var tipspromenaden och
självklart att åka pulka med vänner i backen!
Jag mötte Luke, Vincent och Hugo i tävlingen, som var i backen!
Jag åkte längst av allihopa, sen när dagen var klar så kollade vi
på en film och den hette På andra sidan häcken.
När det var kväll fick vi en gäst och det var Fredrik, pappas kompis.
Till middag åt vi pizza från älta pizzeria och det är alltid lika gott!
Jag tog en Caprizosa och den är jättegod, min pappa och Fredrik
kastade pil hela kvällen lång.
Själv kollade jag, mamma och Amanda på let´s dance!
Vi somnade innan utröstningen, så vi vet inte vilka det var som
åkte ut den här omgången.. Vet ni vem som åkte ut från let´s dance?





Lördagsgodis, det ska bli jättemysigt för oss alla.
^ Ikväll kommer melodifestivalen, missa inte det :)
Förra gången hejade jag på 1000 miles och jag
ringde in och röstade på de! De tyckte jag var jättebra.
Vilka hejar ni på?
Hejdå och ni får ha ett jättebra sportlov allihopa!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vilken fin blogg du har fått, Marcus!

Jag ser att du har gjort om den jättemycket.

Vad sugen jag blev på pizza, när jag såg bilden!

Kramar, från storasystern :)

2009-02-21 @ 10:14:53
URL: http://amandaaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0