hellasgården

Idag har jag varit på hellasgården med min mamma och min storasyster.
Vi åkte skidor och det var jätteroligt, vi åkte två olika vägar. I slutet så fick vi
varm oboy och en jättegod ostmacka till det, det var gott!
Jag mamma och amanda valde mellan två olika spår.. Jag ville det ena,
de ville det andra och tillslut valde vi det spåret som jag ville!
När vi kom framt till slutet av det spåret så var det bara en väg som gick,
runt och runt hela tiden.. Så då gav vi upp och gick till pulkabacken istället,
där så åkte jag stjärtlapp det var skoj!

När vi kom hem så kollade vi i brevlådan och såg då att jag hade fått ett brev,
av min faster det var ett födelsedagsbrev till mig.
Där i fanns det ballonger och de blåsde jag upp efter ett tag!
Just nu håller vi på att baka en sockerkaka och hoppas den blir god.
Hejdå! ^^


             

        


Kommentarer
Postat av: Amanda

Vilket fint inlägg du har gjort!

Fin design du har gjort på din blogg, Marcus.

Eiffeltornet var jättesnyggt, tycker jag iaf :)

Gott där med sockerkaka..

2009-02-25 @ 14:37:55
URL: http://amandaaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0