hurra, en dag kvaaaaaar!

idag har vi gjort jättemånga grejer, som att på morgonen gick jag upp från sängen. lite senare åt jag frukost, en macka och lite juice åt jag. sedan började jag att packa, faktiskt! efter ett tag ringde Fanny och frågade om vi kunde komma hem till henne. Vi gick hem till henne, där hemma var hennes hund Sam och han är jättegullig, tycker jag. Sedan skulle vi gå ut och köra fotboll, men då kom massa grabbar så då körde vi inte. Jag och Amanda bakade kakor idag med sylt i och de smakar bara mjöl! Blev inte så lyckat, för det blev stressigt kan man säga..Hoppas de börjar regna och åska här i Sverige, och i Finland vill va jättefint väder! Här kommer lite bilder:
den här båten ska vi åka till Åbo, den heter Silja Line.

Vi vill att solen ska skina på oss i Vasa!

det här är Finlands flagga


Hejdå! Ha det bra i regninga Sveige, hoppas ni har roligt för det ska vi ha i soliga Finland! Kraaaaam :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0