laila och magnus, i finalen

Slutet på let´s dance närmar sig, nästa gång kommer det vara final det ska bli jättespännande. Vilka hejar ni på i finalen? Jag hejar på Laila Bagge.

Idag så har jag vart ute med Elias och vi spelade fotboll, det var som vanligt jätteroligt att vara med honom!
Sen efter ett tag, kände jag att jag började frysa då gick jag in. Det gjorde Elias såklart också.
Imorse, så hade jag fotbollsträning på älta ip och nästa helg har jag cup!
På träningen fick jag en kanonkula i näsan, så jag började blöda näsblod det var inte kul..
På eftermiddagen, så åkte jag och pappa till Stadium.
Där så köpte jag ett par nya fotbollskor, märket heter Umbro och de är jättefina, tycker jag.
Både min storasyster och en kille i mitt fotbollslag har sånna, killen skjuter riktiga skruvar! :)



Hejdå!
DIADORA CLASSE FG JR WHITE  / BLACK
Såhär ser mina nya fotbollskor ut!


Laila och Nicklas. Laila i finalen.


Magnus och någon? Magnus i finalen.


Audi bil, som jag och pappa såg idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0