fullt upp hela dagen

På morgonen fick jag gå upp klockan 06:00 för att jag skulle spela innebandy. Jag skulle vara klar klockan 7. När vi skulle gå till bilen, ringde mamma och sa att jag hade glömt skorna. När jag skulle springa dit såg jag en padda påvägen till Williams tomt. Vi fick åka ända till Huddinge för att spela cup, vi körde tre matcher, jag stod i mål andra matchen. Jag gjorde 4 mål i 1:a matchen och 1 mål i sista. Jag gjorde 2 mål i krysset. När vi var klara fick jag varmkorv och dricka med läsk och till efterätt bullar. Sen när vi skulle hem skulle jag vänta tills andra laget skulle spela för jag skulle bli skjutsad hem av Lucas. När vi åkte hem, var jag hemma och slappade en stund, men efter ett tag åkte jag till fotbollsträningen. Det var inte många där, de va typ 7-8 st där plus våra tränare, vi körde i en timme. Efter detta åkte jag hem, sen gick jag ut och spela fotboll igen, sen knacka jag på Amanda och sa till att vi skulle äta. Nu är vi hemma och har tagit det lugnt. Vi åt mat till middag blev de kyckling med tomater och ris.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0