sveriges ledning igår

Hej! Igår såg jag sverige-ungern. Det blev 2-1 till Sveige, jag blev jätteglad! Första målet gjorde Olof Mellberg, andra gjorde Zlatan Ibrahimovic. Jag blev jätteförvånad att Ibra gjorde mål i sista sekunden. Jag spelade också en match mot Hammarby, det gick uselt! Vi förlora med 4-3 :( Jag blev irreterad för jag sköt i ribban, nästan mål! Vi kunde nästan ha vunnit med 5-3 bara om jag och en annan skulle satt våra skott i mål. Matchen var väldigt konstig för alla skrek åt domaren! Efter matchen, åkte vi till Värmdö och där fyllde vår mormor år 63år! Jag fick en ny kusin igår, hon heter Julia. Jag vill verkligen se hur hon ser ut! Det var min pappas systers barn. Nu ska jag borsta tänderna och ta på mig kläder. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0